Caffee Mocca Espresso Quilt

Caffee Mocca Espresso Quilt

sobota, 15 grudnia 2012

Redwork - pinkeep z bałwankiem.


Coraz bliżej święta, roboty wszelakiej po pachy, a ja jak zwykle w tym nawale pracy mam parcie na produkcję różnorodnych ozdób świątecznych. Wymyśliłam sobie taki oto pinkeep wyszyty redworkiem.

 Wzór tradycyjnie już zaczerpnięty z kopalni Pinterest. U mnie Boże Narodzenie to głównie kolor czerwony i złoto. Może trochę to i kiczowate, ale czerwień była i jest od zawsze moim ulubionym kolorem.
 Taśmę wykończeniową na brzegach - jak widać powyżej - przyszywałam ręcznie. Listki i owoce ostrokrzewu są wyszyte koralikami.
 Wykorzystałam też charms.
 Całość ładnie się prezentuje na stojaczku do pinkeep-ów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...