Caffee Mocca Espresso Quilt

Caffee Mocca Espresso Quilt

sobota, 18 października 2014

Łapki do garnków w kształcie stokrotek.

U mnie na ogół tak to bywa, że ścigam się z czasem. Zaczynam jakiś projekt, odkładam z braku czasu. Projekt sobie "odpoczywa" i leży, leży .... nieraz bardzo długo leży  :)), aż w końcu do niego wracam i wykańczam. Tak było w przypadku tych łapek do garnków. W planie miałam dwie, pierwszą zrobiłam na wiosnę, a drugą dopiero teraz. W myśl zasady co się odwlecze, to nie uciecze - projekt został pomyślnie ukończony. Dodam jeszcze, że obie łapki są w 100% z recykling-u, wykorzystałam bawełnę ze sprutych bluzek i sweterków, które się porozciągały i już mi się opatrzyły.





Osoby zainteresowane odsyłam TUTAJ, gdzie znajdą bardzo szczegółowy opis wykonania. Ja go odrobinę zmodyfikowałam w ostatnim rzędzie, ponieważ jasno niebieska bawełna jest nieco grubsza w porównaniu do pozostałych.



Gdyby ktoś miał problemy z angielskim (===>>> myślę, że wprawne szydełkomaniaczki potrafią odrobić wzór na podstawie zdjęcia), ale ...gdyby ... to polecam poniszy schemat, który kiedyś wygrzebałam na jakiejś rosyjskiej stronie. Nie jest on dokładnie taki sam, jak powyższy opis, ale jest bardzo podobny.
Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...